KOORDYNATOR DS. KLIENTA BIZNESOWEGO

Pracodawca: IKEA Retail
Miejsce pracy: Katowice

Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi. Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.

O Tobie
Posiadasz:
➡ łatwość w nawiązywaniu relacji z klientem,
➡ rozumienie specyfiki i potrzeb klientów biznesowych na lokalnym rynku,
➡ samodzielność, dokładność i zdolności organizacyjne (zarządzanie czasem, koordynowanie procesów, jasna komunikacja i współpraca z wszystkimi stronami niezbędnymi do realizacji zamówienia),
➡ motywację do rozwoju oraz wyznaczania sobie ambitnych celów,
➡ język angielski w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację w mowie i piśmie.

O stanowisku
IKEA dla Firm różni się od innych działów sprzedaży tym, że obejmuje swoim zakresem pełną ofertę IKEA, odpowiadając na potrzeby konkretnego segmentu klientów. Aby uzyskać najlepsze efekty współpracujesz ze wszystkimi funkcjami i działami sprzedaży w sklepie. Działasz tak, by sklep IKEA był na lokalnym rynku pierwszym wyborem dla firm, w zakresie wyposażania wnętrz. Proaktywnie sterujesz sprzedażą, znając i rozumiejąc potrzeby twoich klientów, ofertę IKEA w zakresie produktów, rozwiązań i usług, oraz procesy niezbędne do realizacji sprzedaży. Wspierasz klientów w dokonywaniu trafnych wyborów, zapewniając im najlepsze doświadczenia zakupowe.

Główne zadania

➡ analizujesz lokalny rynek i znajdujesz potencjalnych klientów IKEA,
➡ bierzesz pełną odpowiedzialność za relację z klientem – przed, w trakcie zamówienia i jeśli jest taka potrzeba również po procesie zakupowym,
➡ aktywnie obsługujesz klientów IKEA dla Firm oraz doradzasz najlepsze rozwiązania, budując jednocześnie długotrwałe relacje,
➡ współpracujesz z wszystkimi funkcjami i działami w sklepie w celu realizacji zamówień klientów biznesowych oraz prezentacji rozwiązań dla biznesu, a także działasz na rzecz usprawniania tych procesów,
➡ aktywnie oferujesz wszystkie usługi dostępne w IKEA, aby umożliwić klientom dokonywanie świadomych wyborów i zapewnić doskonałe doświadczenia zakupowe,
➡ przygotowujesz oferty, zarządzasz procesami logistycznymi i finansowymi, potrzebnymi do zrealizowania transakcji z klientem biznesowym, odpowiadając za całościową administrację.

Chcemy

➡ abyś został z nami na dłużej – zapewniamy umowę o pracę,
➡ abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,
➡ zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny – oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
➡ doceniać Twoje osiągnięcia,
➡ dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów – o szczegółach przeczytaj tutaj.

Spodziewamy się, że rynek artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce potroi się do 2035 roku, z IKEA jako liderem branży. Grupa IKEA jest światowym liderem w urządzaniu domu. Jesteśmy firmą, która kieruje się wartościami, a domowe życie jest naszą prawdziwą pasją. Naszą wizją jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi.

REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

INTERPERSONNEL Polska Sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia z siedzibą w Sosnowcu, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 10546.